Nooit doen op je website ! (deel 1)

verbodenAls je een website in de lucht houdt dan wil je bezoekers. Daar heb ik al meerdere keren aandacht aan besteed. Maar het is onvermijdelijk dat je dingen verkeerd doet.
Je wilt ook graag heel hoog bij Google staan. Moet je daar een specialist voor inhuren (zoekmachine-optimalisatie) of kun je dingen zelf doen? Google stelt bepaalde eisen.
In dit artikel wil ik enkele voorbeelden geven van dingen die je nooit moet doen.

Nooit doen !

    In de title-tag en in de metatag description kiezen voor een titel en tekst die geen verband houdt met de inhoud van de website.
    Een lange url gebruiken.
    De subpagina’s allerlei rare namen meegeven die niets zeggen over de inhoud van die pagina.
    Een moeilijke of ondoorzichtige navigatie (menu-structuur), waarbij een bezoeker totaal verdwaalt en slechts moeizaam op andere subpagina’s kan komen.
    Een content met allerlei fouten in de tekst.
    Onduidelijke link-teksten zoals ‘klik hier’ en ‘verder’.

Lekker als het bovenstaande niet op jouw website van toepassing is.
Binnenkort kun je hier meer over dit onderwerp lezen.

Trackback URI | Reacties RSS

Laat een reactie achter

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten