Irritatie over een nieuwsbrief

nieuwsbriefEen jaar geleden heb ik in hier in een artikel gewezen op het belang van goede teksten op je website of in je nieuwsbrief. Ik heb je toen geadviseerd om teksten te herlezen voordat je deze publiceert. Onlangs ontstond er bij mij, en waarschijnlijk bij veel meer mensen, irritatie over een nieuwsbrief waarop ik geabonneerd ben. Duidelijk een geval van haastwerk, niet herlezen en misschien zelfs incompetentie.

Ik zou er niet over schrijven als het niet zo schrijnend was. Bij dit voorbeeld denk ik, dat heel wat abonnees hun abonnement op de nieuwsbrief gestopt hebben. Ook bij hen zal de irritatie over de nieuwsbrief groot geweest zijn.
De bedoelde nieuwsbrief wordt regelmatig aan zeker 20.000 mensen verstuurd en ik laat je fragmenten zien als voorbeeld van hoe het zeker niet moet.
Voor de duidelijkheid: de getoonde knipsels komen allemaal uit dezelfde nieuwsbrief.

nieuwsbrief

betekend – betaald

fragment nieuwsbrief

vrijblijvend afspraak – vermeld – kostenloos

fout in nieuwsbrief

herkunt

nieuwsbrief met fouten

overbrugt – besparing

Hier kun je reageren »

starter op 12 november 2012 in Content, Persoonlijk, Weblog, Website

Trackback URI | Reacties RSS

Laat een reactie achter

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten