Irritatie over een nieuwsbrief
Een jaar geleden heb ik in hier in een artikel gewezen op het belang van goede teksten op je website of in je nieuwsbrief. Ik heb je toen geadviseerd om teksten te herlezen voordat je deze publiceert. Onlangs ontstond er bij mij, en waarschijnlijk bij veel meer mensen, irritatie over een nieuwsbrief waarop ik geabonneerd ben. Duidelijk een geval van haastwerk, niet herlezen en misschien zelfs incompetentie.
Ik zou er niet over schrijven als het niet zo schrijnend was. Bij dit voorbeeld denk ik, dat heel wat abonnees hun abonnement op de nieuwsbrief gestopt hebben. Ook bij hen zal de irritatie over de nieuwsbrief groot geweest zijn.
De bedoelde nieuwsbrief wordt regelmatig aan zeker 20.000 mensen verstuurd en ik laat je fragmenten zien als voorbeeld van hoe het zeker niet moet.
Voor de duidelijkheid: de getoonde knipsels komen allemaal uit dezelfde nieuwsbrief.
starter op 12 november 2012 in Content, Persoonlijk, Weblog, Website